hitam tu

fatin amira/16/ipoh

tulisan kt cursor

gerakan tajuk blog

disable right click

disable hightlight

shortcut

forever tu

shoutbox


8 Sept 2011

hm actually die ni bkn bf aku da pon . kitorang da break tp still contact . tah la aku mcm x bole nk bpisah ngan die . n die pon sme kot haha #perasan kjp :) tah la klo bpisah x bole lme x bole nk thn rndu ni :-p tp aku x bole terime die da dlm hdup aku . die bkn laki yg aku cari . aku benci ngan pngai die . die x pndai jge ati yg die tau maen ckp lps je -_- da la bahase kasaa . tp ati aku ni bodo nk die lg . msih mlekat nk die . aku mmg syg die pn tp .... x tau nk ckp mcmne . hm bgntung pda jodo jela . klo ade , ade la . klo x , x la kan . ahh mls pk . klo mmg d tkdir bpisah pn aku hrp pisah cara baek la . so x dela aku meroyan or gile pulak lps tuh </3